~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, June 1, 2011

~~Bila terasa rindu~~

yuhuuu~~
bila terasa rindu luahkan je la kat blog kan, bagi satu dunia tau kan..hehe
tak ade la nak bagi satu dunia tau, saje nak share dengan kawan2~~
saya rindu sangat kat my sayang, dia sekarng tengah bertungkus lumus bekerja daripada pagi sampai malam kan, hari ni pun tak tau la pukul berape balik kan, sunyi je orang tersayang tak mesej kan~~huhu
rindu jugak kat kawan2 mase uitm segamat dulu kala tu kan, terutamenye yang dah lame tak jumpe, my best friend, mas, sarah dan juli, rindunye kat diaorang~~tapi mase aku sakit aritu mas datang jage aku tau, terharu sangat..
yang lagi bestnye kan, next week aku nak gi kuantan, boleh la jumpe juli dan sarah sayang sebab diaorang berada di kuantan~~
nantikan ketibaan "Puteri Khadijah" ye dayang2 ku julilawati dan maisarah..hehe
aku ajak mas jugak tapi dia kata tak boleh la amik cuti sampai seminggu, bos dia garang la..
la, aku ingat mas la manusia tergarang dalam dunia, rupenye bos dia lagi garang..hehe
jumpe next week ye cik juli dan cik sarah~~
tak sabar nak shopping same2, tengok movie, jalan2, yang penting aktiviti yang paling kite suke mestila gosip2, tapi tak bestkan mas tak ade, next time jumpe,mas mesti ade, kita tunggu juli kawin nanti, insyaAllah, kita pergi same2 ye~~


~~bFF~~
juli, saya yang comel (euwww), sarah, mas

sayang kamu semua..:)

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate