~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, June 18, 2011

~~hadiah terbaik yang patut deberikan kepada en kekasih sempena birthdaynya yang semakin menghampiri~~

yuhuuu~~~
seronoknye ari ni, ye la baru jumpe en kekasih kan, setelah rase cam dah hampir sebulan tak jump tau, nasib la hari ni dia cuti tau, tapi sok dah keje semule.. kesian en kekasih saye mesti penat kan..
hari esok mulekan kerje dengan penuh semangat ye sayang..
hari ni dah 18 hb 6, tak sampai sebulan lagi birthday en kekasih kan, 7 hb 7...
ape ye hadiah yang patut saye bagi kat dia ye? almaklumlah dah masuk 7 tahun kitaorang couple kan, banyak bende la yang dah bagi, yang mampu je la, tak de la cam boypren cik epal belikan DSLR hadiah birthday.. giler best kan, sangat teruje tengokkan.. nak jugak la tu kan..hehe en kekasih boleh la bagi saye mase birthday next year kan.. tak malunye mintak.. tau dia pun bace entry ni kan, tolong bagi idea je..hehe
ape ye hadiah yang istimewe? kalau tak birthday pun bagi hadiah jugak, jadi macam dah banyak je bagi~~
baju- dah pernah bagi, banyak kali jugak la bagi kan
kasut- baru bagi last year kan
jam- dah dua kali bagi kan, jam yang bagi tu pun masih elok lagi
perfume- rase macam dah bagi masa zaman sekolah dulu kan
pen- ni mase zaman zaman sekolah, suke bagi pen kan, hari guru pun bagi cikgu 
bantal- dah dua bantal bagi, satu bantal ni comel siap boleh bukak bukak ade name dia dengan aku, sayang simpan lagi kan bantal tu?

comelkan, manik manik tu bukan aku jahit, adik yang jahitkan, comel kan, kan? suke bende comel ni..hehe

keychain- sekolah dulu suke bagi jugak, sekarang dia dah tak bagi aku belikan keychain lagi bile gi mane mane..hehe.. sangkut handphone punye pun suke bagi

aku punye pun dah tercabut, hilang mane ntah..hehe

cincin- ni beli kat indon jugak, siap ade ukir name dia dengan aku jugak, dia bercantum dua tau, satu aku bagi dia satu aku simpan..

bunga- bunga pun aku pernah bagi tau, tapi bukan bunga hidup tu, rasenye kertas ni, ni mase diploma, kawan aku, yod yang buat dia jual.. comel kan?



ni yang aku ingat, mungkin ade jugak yang aku dah bagi tapi dah lupe kan, almaklum la umur pun dah makin meningkat, make daye ingatan pun dah tak seberape kan..
so, korang rase pe ye hadiah yang best nak bagi kat en kekasih ni?
aku nak buat sesuatu kelainan la konon, siap gi bace tips- tips kat sini lagi tau [klik}, membantu jugak la, comel idea idea dia tu, suke suke, tapi dah tak surprise la, sebab en kekasih mesti dah tau kan..hehe
nak pikir la hadiah pe yang best, nak search lagi kat internet mane tau jumpe pe pe yang lagi best kan~~
daaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate