Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, January 30, 2011

~~tAnJunG PiAi~~

waa... lame dh x g tnjung piai.. ceh, pdhal ni bru 2nd time g~~ 1st time g ms sklh dlu, ms tngktn 4 kot~~
ni g sane pn ade tjuan~~ nk amk adk, dia ade seminar kt sane~~
ble dh g sane trknang la ms 1st time g dlu~~
wah, sgt rndu zaman sklh ok~~ dh lame sgt brlalu, g sklh dlu njoy2 je, blaja men2 je kn.. ceh, mcm la dh msuk u x blaja men2 kn~~ lg la kjenye nk njoy je kn~~hehe
sernk tau ms sklh dlu g kem kt tnjng piai~~ psng khemah~~ kt sane byk monyet tau, same la cm kt uitm s alam tu..hehe monyet2 tu curi mknanan2 ktorg yg kt dlm khemah tu la~~
plng xleh lupe ms jln mlm tau, kne jln sorg2 la, kne kaco plak kn~~ ms tu mmg la bc ayt kursi pn dh tnggng trblk sbb takot sgt kn~~ pastu ble abs, mmg cgu gelakkn ktorg la kn~~ ckp bc ayt kursi tnggng trblk la, trse plak kn~~ sbb aq la orgnye kn..hehe
sgt mrndui zaman sklh la~~ zamn diploma~~ rndu kwn2 smue.. miss n luv u all~~
dlm kete smpt lg amk pic2, tp dlm kete je la kn, sbb ujan la ari ni, so xdpt posng lbh..hehe





bdk kecik yg prsn~~ dlm kete pn nk makeup2~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

4 comments:

  1. tanjung piai yg kat johor ke tu dik??
    ahkak pernah pi skali, time lawatan kerja kt johor thn 2006, time banjir besar tu..
    blk, terperangkap le kitorang, langsung blk ikut KL.. la ni lg dasyat ek banjir area sana..
    btw, tq be my followers dear!!!

    ReplyDelete
  2. hehe.. yup tanjung piai kt jhr.. ni dh start ujan kt jhr xbnti2kn.. so air pun dh nek ni.. tp ms g smlm ok la..cme xleh la nk g taman negara..:) rajin2 la jengah blog sy k n b my follower..:)

    ReplyDelete
  3. miss that moment la dijah...!!!
    kite pn ade d tempat kejadian..huhu

    ReplyDelete
  4. kn fana.. rndu sgt time tu.. tringt plak zaman2 sklh.. form bpe ye kt g tnjng piai tu? siyes dh lupe form bpe..:)

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate