~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, July 8, 2012

Bila rindu

Hai semue, datang rajin aku ni mule la nak update blog ari2 kan, dapat kate semangat dari encik tunang yang cakap rindu nak bace blog aku kan *kembang jap* hasil2 tulisan saya memang khas untukmu sayang *jiwang la pulak kan*
Disebabkan encik tunang keje malam ari ni, maka aku pun terasa begitu bosan, handphone pun tak berbunyi, tak ade mesej dari dia, tengok master chef selebriti pun dah tak berase seronok sebab minggu lepas double A dah terkeluar *puiihh..padahal aku bersorak riang bile dia dah terkeluar* miss octopus pun tak berape seronok, aku sekadar pasang je, bukan tengok pun, dengar je suara sebab si kacak fahrin pun tak muncul2 *rindu encik tunang, puji fahrin pulak, buat encik tunang, ketahuila awak begitu kacak di mata saya, yeaaa, esok belanje aiskrim ye sayang..ikhlas ni sambil kelip2 mata wat muke comel, comel kan, dah melalut puji diri sendiri :)
Makanye aku yang kreatif dan berbakat habis ni, mengedit la gambar2 mase aku ngan encik tunang kuar semalam, sekarang encik tunang makin comel la, pastu makin suke bergambar pulak, pantang aku ajak amik gambar, ikot je tanpa banyak soal, pastu tiru gaya aku kan, kalau dulu tak la cam ni, tak pela satu perubahan baik kan, layan saya yang suke bergambar ni kan :)
P/s : semoge awak dapat buat keje dengan baik malam ni, pesakit awak pun berada di dalam keadaan baik..amin
bye, nak berangan2 je la malam ni :)


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate