~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, July 7, 2012

Happy birthday encik tunang

Peh.. Berkurun dah tak berblogging ni, dah memang bersawang abis, labah2 pun syok je buat blog ni cam umah sendiri kan. Rindu nak menulis sebenarnye tapi mase tak mengizinkab, ceh cam busy sangat la cik khadijah ooi, ari2 bahagia pun tak sempat dikongsi dalam blog kan, encik kekasih sebelum ni pun dah diupgrade ke encik tunang pun tak sempat cite, ingat barang ke boleh upgrade2 kan, Alhamdulillah dah hampir sebulan kami bertunang, tarikh yang akan sentiase tersemat dalam ingatan 9hb6, semoge kami teros kuat menghadapi dugaan mendatang, dan dapat upgrade lagi hubungan yang lebih jauh iaitu suami isteri, insyaAllah :)
hari ni pun special day untuk encik tunang, 7hb7 genapla umor encik tunang 25 tahun, semoge teros berjaya dalam kerjaya, panjang umur, murah rezeki, *dapatla kumpul duit tuk kawin wah kan, sentiase comel dan ceria, amin :)
Tak tau nak bagi ape untuk birthday dia, jadinye aku.watkan pavlova yang aku pun tak pernah makan dan tak pernah buat, 1st trial okey, jadinye aku pun tak tau menjadi ke tak, korang tau tak pavlova rase cam ne? cube share :) ni pic pavlova comel khas tuk encik tunang tersayang :)
Okla aku dah nak kene siap ni, nak gi sambut birthday encik tunang, arapnye dia suke pavlova yang aku wat..
Bye!


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate