~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, September 3, 2014

Pink itu comel

Peh sekarang lebih semangat nak update blog tau. Thanks to laptop encik suami membuatkan diri lebih rajin nak update. Laptop tu aku hadiahkan untuk birthday encik suami bulan 7 yang lepas. Dah lama kami mengidam oii nak laptop boleh cabut cabut tu. Boleh touch screen dan boleh jugak sambung guna keyboard. Tetibe cite pasal laptop pulakkan. Laptop tu bukan kaler pink ye. Kalau ade kaler pink memang dah confirm la aku belikan yang kaler pink. Memang makin semangat la nak menaip kan.

Walaupun umur dah lanjut, ceh baru 26, mude lagi tau, anak pun dah sorang tapi perasaan minat mendalam pada kaler pink masih mekar berbunga tau. Kalau zarif tu gugurl memang meriah la almari zarif penoh dengan gaun pink, tapi zarif boy kang beli baju pink pun jadi isu ingat kita nak anggap anak kite gurl. Sebenarnye tak salah pun laki pakai baju pink, encik suami aku pun pakai je baju kaler pink tak adelah nampak cam perempuan pun kan. Baby pulak lagi la comel kalau pakai baju pink. Tapi rasanya zarif ade satu je kot baju kaler pinky2, tu pun mama tok dia belikan. Nanti la mama zarif nak cari kemeja kaler pink yang comel comel.

Disebabkan minat mendalam kat kaler pink ni, kete comel aku tu pun kalau boleh nak luar dalam kaler pink. Tapi nak cat malas nak abiskan duit kan. Jadinye aku pun beli je sticker untuk tampal kat kereta. Aku minat hello kitty ni pun sebab dia kaler pink, hakikatnye aku takot dengan kucing, kalaulah hello kitty wujudkan mau aku menjerit jerit bile dia dekat sebab dia spesis kucingkan. Sebabkan dia kaler pink aku pun tampal2 la kat kereta comel ku. Dalam dalam beli set carseat barbie ni. Beli kat indonesia. Pastu beli cermin pandang belakang hello kitty tu kat mersing ni je. Tempat sangkut plastik helki kitty pun beli kat mersing. Karpet hello kitty kaler pink tu beli kat batu pahat. Sampai atas atap kete la tampal bunga sebab banyak lebih kan. Tanda hello kitty kat belakang kereta tu beli online jugak. Kepala hello kitty jadi tempat duduk aku tu pun beli online. Sekarang rasa nak beli set tempat duduk sampai belakang hello kitty kaler pink. Tapi nak yang murah2 je. Mane ade jual yek? Nak bulu2 jugak letak atas dashboard nak letak kaler pink. Tu pun tak tau mane mau cari.
Dah comel comel kete baru mama semangat bawak zarif jalan kan. Setakat pergi klinik kesihatan je la kan.

Barang kat dalam rumah pun kalau boleh nak semue kaler pink dan hello kitty rasa comel je rumah. Lagi lagi bahagian dapur mest semangat nak masak. Ni baru ade sikit sikit je tunggu la dah siap rumah sendiri memang dapur kaler pink la. Hujung tahun ni nak bawaj zarif pergi hello kitty town la. Sebab situ penoh kaler pink dan hello kitty. Comel sangat. Tunggu zarif dah jalan kedek2 la. Baru puas amik gambar. Papa sila realisasikan impian kami!!!♡

dari sudut tepi


nak pakaikan seat belakang dengan kaler pink jugak. nak satu set semue tapi harge murah hoho mane nak dapat?

barbie vs hello kitty

siap karpet kete hello kitty pink, tapi cepat kotor. mamanye malas cuci tunggu la bile rajin pujuk papa la suruh cucikan hoho

dari pandangan depan

dari pandangan belakang

zarif suke naik kete pink mama. sampai tertido tido la dia

ohhh saya obsesi dengan kaler pinnnnkkkkkkk!!!

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

1 comment:

  1. blogwalking from a hello kitty fan...meh la singgah blog i

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate