~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, May 25, 2011

~~Nur kasih the movie memang best la, meleleh-leleh air mata~~

yuhuuuu~~
balik je rumah terus nak update blog, semangat giler la..hehe
tadi tengok wayang dengan adik filem yang ditunggu-tunggu sekian lame tu kan nur kasih the movie~~


memang best la cerite ni, sedih, tapi aku kan baru je feeling2 kan, adik kat sebelah kacau pulak, dia cakap adik tak sedih pun sebab remy ishak berlakon, adik tak suke remy ishak, aku pun tak minat gak remy ishk tu,tapi layan je lakan sebab cite ni memang best, aku menghayati habis sampai meleleh2 air mata~~
pastu dah nak abis adik bising lagi kenape nur dah tua macam tu, tak cantik pun..hehe
orang sebelah pun duk cakap "cam ni ke muke nur bila dah tua" hehe
makeup je la nur tu supaya nampak tua kan, jimat pelakon..hehe
bagi aku cerita ni best sebab kita macam tak boleh nak jangke tau jalan cerita dia, biasanyakan bila tengok cerita kita mesti macam dah leh agak pas ni pe berlaku, pas tu ape pulak kan, dah macam pengarah kan..hehe
aku dah boleh jadi pengkritik filem kan..:P
lagi satu sedih sebab macam mane kita tak sanggupnya berpisah dengan orang yang paling kita sayang, sampai adam sanggup korbankan nyawa dia hanya untuk nur.. macam mana sayangnye suami kat isteri kan~~
ade ke orang yang sayang kita macam tu kan?
mestilah ada kan, kalau tak tak kan la gugurnya air mata lelaki mase aku sakit aritu kan, terharu tau~ 
terima kasih sayang..:-)
so, korang-korang yang belum tengok cerita ni pergila tengok ye di pawagam berdekatan~~
hehe, khabir bakhtia bayar aku tau suruh promote cerita dia ni..
next movie
KARAK!!!
tunggu~~~~

sempat lagi nak amik gmbr sblm g tgk movie~~

pakai baju baru tau~~ orang tersayang bagi, ceh, semangat~~

nampak gemok kan~~ huhu

adik~~



TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. waaa. atin pon natengok jugak nur kaseh tu. wuuu.!
    btw. tantek lah bju dija tu.

    ReplyDelete
  2. thanks atin..:) atin g la tgk nur kasih ajak mnm ye..:)

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate