Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Friday, May 27, 2011

~~shopping~~

yuhuu~~
excitednya nak shopping kan~~
nama pun perempuan kan, pantang nampak bende murah semue nak belikan, eleh laki pun lebih kurang kan..hehe same je semue~~
termasukla aku yang semakin boros, tak boleh ade duit sikit, kalau banyak duit pun abis jugak kan..hehe




nak beli pe ye?
ce teke, ce teke..hehe
biasanya shopping nak beli baju la, handbeg la dan yang sewaktu dengannya la kan~
ari ni nak shopping bahan-bahan untuk mencuba resepi2 yang telah dicari dan dibookmark semalam~~
nak tau nak buat ape??
nak siap gi jusco la~~
Tunguuuuuuuu~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

3 comments:

  1. dija. bli inner neck atin jugak. shopping gk tuu. heee

    ReplyDelete
  2. hehe.. ade kat facebook atin ye.. nanti dija tgk ye..:)

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate