Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Thursday, February 17, 2011

~~G.O.K~~

hari ni emo cikit..huhu ade spesis manusia yang poyo bajet bgus nak kutok orang suke-suke je kan, so ni masa pembalasan daripada pihak kitaorang plak kan.. serangan berbalas..haha korang tu memang GOK!! 
GOK tu ape ye? 
GOK = Geng Otak Kosong
geng tak ade otak~~ wat keje tak seberape nak lebih2 kan~~
korang nak nama je kan, ingat korang fames sangat ke..huhu
sekali korang tak suke kitaorang, sejuta kali la kitaorang tak suke korang~~
cian lecturer SM kitaorang yang hensem tu, dalam kelas kitaorang tak dengar plak dia ajar pe, sebab sebok nak emo2 pasal GOK tu..
kitaorang berbalas2 surat.. sangat jahat kan..huhu
sori sir~~ sir memag baik..:)
pastu dah buwat aktivti serangan berbalas tu kan, sempat lagi amik-amik gambar syok sendri..hehe
sir ade kat depan, aq kat belakang selambe je kan..haha

bukak je buku kan, tapi page tak berubah-ubah pun..hehe

zura nak gak menyelit..hehe


zura nampak sangat purapura..haha

bersama surat2 bukti mengumpat G.O.K..haha

biasenye kan tengah ari kita orang bawak bekal, disebabkan GAS sudah abis jadinye kitaorang malas la nak beli, sem ni pun dah nak abis kan, cam rugi je~~ jadinye kitaorang pun pergi la mymydin kat fac tu kan~~
nampk meggie cup, ktorg sambar jela kan..
yang kelakarnye si zura boleh pulak ilang deria rasa agaknye, orang masak meggie ngan air panas, dia ngan air sejuk..hahha
zura, zura...





kt mkn dlu..:)


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate