~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, February 20, 2011

~~happy birthday mr brown~~

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to brown, happy birthday to you.. ( nyanyi sambil wat gaya ala-ala usop dalam cite hantu kak limah)
semangat ni nak sambut birthday brown.. aku baru blk dari sunway, dah sampai umah, ni sanggup kuar balik tau demi ayu tercinta.. eh, demi ayu ke demi brown?? haha
eleh, sebenarnyekan nape aku yang selalunya malas nak kuar tiba-tiba leh plak terrajin nak ikot si ayu ngan zura beli kek plak kan.. 
sebenarnya kan.....
aku takut la nak duduk umah sorang2 la, dah nak maghrib ni, sebab ari tu la, aku nak salahkan kak bel ni dia ajak aku baca cite hantu kat seksyen 2 tu, cite tu memang seram la..
kalo wat filem tu confirm meletop wei kalah cte KHURAFAT la weiii...
cite tu memang memberi kesan yang mendalam la dalam hidup aku kan..
kenape aku takut sangat ye padahal selalu je aku tengok cite hantu la, diaorang cite pasal hantu la pe la..
aku takut sebab kejadian tu berlaku kat shah alam kan, maknenye dekat je ngan aku kan..
tu yg kesan mendalam tu sampai tak leh tido la pas baca cite tu,..hehe

selekehnya kuar, malas nak pakai elok2 kan..haha muka tak puas ati tadi tertinggal bas..huhu

operasi bermula...
gigih la kitaorang mencari kedai kek kan..
wei.. orang shah alam, shah alam ni tak ade kedai kek ke??
padahal kita orang ni bukannya ade kete..haha
so, cari je la kat area pkns, pas, sacc mall..
penat gak la pusing2 kan..
akhirnya berjaya gak kitaorang beli kek..
tepat kul 12 malam...
tepat ke? tak tepat sangat la..
kitaorang pun pergi la lepak kat restoran dapur tu depan nasi lemak cinta sayang sambil sambut birthday brown.. sedap gak la kek blueberry tu...:)

penat berjln mkn la kek, opss, silap plak, ais skrim la....:)

sampai mlm ktorang berjalan~~

zura nak sangat amik gambar ngan pokok..:)


kene paksa wat2 tiup lilin..haha


eh, ni ke birthday boy??? over plak..haha

sweetnya, potong kek same2~~

suap2 lagi..:)

tak ade org suapkan, suap diri sendiri la..:)

ayu teruja nak makan kek~~

happy birthday brown, semoga panjang umur dimurakan rezeki and bahagia bersama ayu hingga ke akhirat..:)
jangan lupe next month belanja pizza..hehe



TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate