~~pEnGikUt sEtiA~~


Monday, February 21, 2011

~~maLaNg TiDaK bErBau~~

hari ni macam-macam perkara dah berlaku tau, malang memang tidak berbau kan, haruslah tak berbau kan, kalau berbau tak la semua ni berlaku kan, kan??
disebabkan lampu bilik air aku ni duk berkelip-kelip tak terang2 pun, adinya aku pergila toilet bilik air zura kan, sebenarnya takut kan..haha
dah la masuk bilik air tu just tutup je, aku tak ketip pun tau, masa aku masuk bilik air tu dalam kul 12 lebih pagi, dah siap-siap aktiviti aku dalam toilet, masa ni la cite ni bermula, pintu tak boleh nak bukak la plak, apalagi mestila aku menjerit-jeritla kan dalam toilet, time ni la plak aku nak terkurung dalam toilet..
wat pengetahuan kalian semua ni kali ke dua tau aku terkurung dalam toilet.. ape la malang nasib aku kan..
ayu ngan zura pun terus la pergi menyelamatkan aku, konon2 nak jadi heroin la tu..haha
ayu memang heroin la, dia yang tendang2 pastu tolak pintu tu..
kalo tunggu si zura amik hammer, mau aku tido dalam toilet.. memang tragis la..
fobia, tak mau masok toilet lagi, eh, bukanla tak nak tutup pintu bila masuk toilet..haha
pastu bila balik umah plak, boleh plak aq tengok almari dib dah roboh plak, dah macam gempa bumi la plak..


ni almari yang roboh, almari kedua roboh selepas almari kak bel..huhu
gambar ni je bersepah, sekarang dah kemas ok.. cik ayu yang kemas..:)

pastu pergi plak 7 eleven, sementara tunggu benjo, order benjo dua lagi tau, aku kan gemok, memang sesuai la makan dua..haha korang nak kutuk aku la tu kan..huahuahua
aku nak bukak peti air seven eleven tu.. aku tak pegang ganas-ganas pun, pegang elok2 je tau.. boleh plak pemegang dia patah..uwaaaa malang la pulak..



tengok bende tu patah, aku pegang sikit je wei~~

pastu balik nak sangkot beg, leh pulak penyangkut beg aku tu patah, dah tau memang dah berat, aku gatal gak nak letak kan, padan muka aku, aku dah malas nak amik gambar penyangkot yang dah patah tu~~
sebabkan terlalu frust aku pun tido~~
tapi rasa bersalah pulak, bende ni jadi akibat aku nganjing lecturer aku.. jahat kan..haha
dia yang salah cakap..
ada ke dia cakap kalo tak ade fish ingat farmer..haha
tak ade fish ingat la fisherman..
so, aku ngan kak bel wat kesimpulan sendiri..
jadinya, kalo tak ade beras ingat la fisherman..haha
stak nak gelak lagi..
puan, saya dah insaf..
tak nak buat lagi..uwaaaaa..:(


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

4 comments:

terima kasih bagi sepatah dua kate