Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Friday, February 1, 2013

Bubye Kuala Lumpur, Hello Bali

Lintas langsung dari KLIA *ini semua poyo*. update secara pantas, pendek dan padat gituw. hari yang dinantikan sudah tiba, honeymoon bersama encik suami ke bali. Hari tu konon nak rahsia sangat, dah nak pergi tak payah nak rahsia rahsia kan. pergi dengan mama babah, ade la orang yang akan amikkan gambar kami berdua. Nanti kalau dapat wifi kat sana boleh la update secara langsung dari bali *puihh*. sempat la snap picture kan. flight kul 9.15 pagi. daaa


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

10 comments:

  1. Dija yg comel.Nak ikot pg bali.Hehe.Amboi2.Bawak mak n ayah siap pg Bali.Enjoy your honeymoon dear. :)

    ReplyDelete
  2. bestnya have fun in Bali ok :)

    ReplyDelete
  3. Penanten baru ni set pink.
    hehhe
    comel
    happy honeymoon

    ReplyDelete
  4. bye bye dijaaa..happy honeymoonnn..snap gmbar banyak3 tau:))

    ReplyDelete
  5. Wewittt!!! Honeymoon lg la tew... Jelesss ni...bye dija!!! Ole2 bali satuuuu hehe just kidding dear :p have a safe journey!

    ReplyDelete
  6. salam kenal..follow blog dija.hepi honeymoon :)

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate