~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, February 2, 2013

Secara Langsung dari Bali

Terima kasih atas semua komen di entry sebelum. Semua komen dah dibaca cuma tak sempat nak balas. Untuk yang melangsungkan majlis perkahwinan pada hari ni semoga semuenya berjalan lancar ya, terutamanya cik mah. Selamat menjadi puan mah la ya, mesti cantik je cik mah, baju dah la tiptop tau, cik mah review cepat cepat okey.

Disebabkan semalam sampai hotel dalam tengah hari jadinya petangnya kami hanya berjalan di kawasan berdekatan hotel. bukan jalan kaki la, naik teksi jugak. Tapi sama seperti jakarta lalu lintasnya selalu macit saja, nak sampai satu destinasi tu makan masa jugak la, setiap kali dalam teksi memang tido je la. Aku belum shopping lagi? tahniah, tak nampak barang yang menarik hati untuk di beli, tak memenuhi cita rasa.

Hotel tempat aku menginap ni memang best, cantik, warna warni, dan semestinya ade wifi. Dan tak mahal sangat, sesuai untuk yang nak jimat cost dan nak berhoneymoon. sangat suke dengan decoration hotel, bertambah suke sebab warna warni, sebab tak jumpa lagi hotel cam ni, ke aku je yang tak tau ye? In sha Allah balik nanti aku akan review hotel, tempat2 yang menarik, makanan dan tempat shopping yang best.
Kat sini masuk waktu subuh awal, pukul 5 dah masuk, tapi sama macam kat Malaysia, alarm selalu delay je, pukul 5.40 baru bangun. Hari ni akan diteruakan misi berjalan di tempat yang menarik.

Flight ke Malaysia pada hari isnin petang. Balik nanti baru blog akan diupdate ya. Sori jugak tak sempat blogwalking sepanjang di sini, balik akan dibaca semue entry korang yang best tu ya. meh layan gambar2

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

4 comments:

  1. Amboi bestnye cik kak kite ni bercuti..hee.. ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe. Dja suke bg org jeles taw =p

    Nnti post pic bilik taw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ok sha pas kawin nanti mesti honeymoon tempat best2 gak.. ok nanti dija review bilik ye, ni tengah bermalas malasan nak menaip hee

      Delete

terima kasih bagi sepatah dua kate