~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, March 6, 2013

Photobook Murah Jangan Ketinggalan!

Thanks untuk korang korang yang share entry pasal photobook murah ni, terutamanya we. Lepas je baca entry we pasal photobook yang memang murah gile tu, malam semalam jugak suruh encik suami belikan *Wah dah murah kedekot pulak nak beli sendiri kan*. Boleh la letak semue gambar jalan jalan dengan encik suami, yang mana muat boleh la diselitkan. nak tatap balik dalam laptop tengok semue gambar tak rajin pulak kan. kalau buat buku ni leh la tunjuk kat anak cucu nanti kan *modern sangat nenek kau kan, kelas tau*. nak cuci pun mahal jugak la kalau dah banyak keping lepastu malas pulak nak susun dalam album, semue la aku malas kan. tapi bab edit gambar kat photobook ni aku rajin pulak, semangat gituw.

korang percaya la tahap murah aku memang tak tipu la, aku bukan suke bende yang mahal mahal ni. Tapi kali ni punye offer memang murah gile kalah offer kat groupon tu.

Dah tanpa membuang masa *macam nak bagi syarahan kan* ade dua photobook yang dioffer oleh pixajoy. Satu jenis portrait bersize 10"x8" yang hanya rm10 dan satu lagi landscape 8.5"x12" berharga rm15. aku tak suke yang bentuk portrait ni, memang tak pernah beli photobook berbentuk.portrait sebab rase tak best la, korang suke korang beli la, jangan la nak ikot aku tak suke jugak pulak, aku tak suke sebab saje saje tak suke, tak ade sebab pun haha makanye aku pilih landscape yang rm15 tu. ala mahal sikit je pun tak payah nak berkira sangat la kan *laki aku bayar bolehla cakap kan*. Free postage untuk penghantaran di semenanjung malaysia, untung kan rm15 memang tak payah tambah ape ape, gile ape tak nak belikan? *terima kasih untuk menjadi promoter yang tidak berbayar.*

korang yang berminat nak beli boleh la click page ni

aku memang jenis yang tak menyabar punye orang dah beli teros jela install software untuk edit photobook tu, mane boleh tunggu2 ni. Dan harini aku dah start mengedit tau. ni kali ketiga aku beli photobook melalui online. haritu yang aku tamak beli empat photobook tu dah siap edit dah empat empat photobook tu tinggal nak submit je. untuk yang ni pun dah 80% siap, aku edit pun bukan beriya sangat pun, cantik di mata aku kire ok la kan.

sekarang dah ketagih beli photobook pulak. beli photobook ni melalui online lagi best dan murah lagi berbaloi kan. tapi kalau ade offer la. kalau tak ade offer aku tak pandang pun baru rase membazir haha tak sabar nak tunggu photobook2 semue photobook aku ni siap. nak suruh encik suami hantar cepat2 la :)
nanti ade offer yang best boleh la share2 lagi kan. sharing is loving gituw.

selamat membeli kawan kawan. korang mudah dipengaruhi tak? ketahuilah yang aku sangat mudah terpengaruh haha

pss aku semakin malas menaip.. tapi aku bace gak blog korang yang best2 tu, cume aku ni kekeringan idea, tak ade cite best dah pasal diri sendiri haha

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. syok design2 kat photobook. bila dapat hasil lagi syok.hehe

    ReplyDelete
  2. kak dija, nanti share gambar photobook tu eh.
    nadia ni jakun sikit. :p

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate