~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, May 28, 2014

Floral mask promo. Murah!!!

Minggu lepas punye rajin update 2 entry sehari. Minggu ni huruf kat keypad samar samar je tak nampak nak type u tuk blog. Aku sebok dengan business kononnya la kan. Sebok la sangat.


Sekarang aku dah jadi stokis dianz jual floral mask. Minggu ni ade promo ye. Hanya Rm38.90 50ml free postage. Tengok dah jimat rm6. Kot korang nak beli dua tiga mesti aku bagi special price la. Serius pakai mask dapat erat kasih sayang suami isteri la. Konon sweet kan boleh pakaikan untuk suami kita. Dia pakaikan kita *tapi takpun aku pakai sendiri untuk dia je aku pakaikan*. Bile cabut tengok bintik itam terkeluar lekat lekat kat mask rasa puassss okey.


Jom beli sengan harga promo. Promo sampai esok tengah hari je tau. Boleh sms /whatsapp/wechat : +60167028970. Call aku tak layan okey. Ni no business tapi kalau korang nak mesej saje saje pun boleh. Tapi mintak la no biase aku ye.
Jom ramai ramai like pageaku. KZ beauty.

Like my page KZ beauty


Lelaki pun boleh pakai



euwwww gelikan. Yang nampak licin tu pun tak bersih sebenarnye. Lagi ysng confirm2 kite nampak tak licin. Jangan jadi penternak bintik itam dan putih dah la

zarif pun nak join nak ade dalam gamba4. Ni suami aku sendiri pakai okey. Tak tipuuuu

ok jom whatsapp cepat. Sementara stock masih ada. Stock adalah terhad ♡

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer.. :)

    ReplyDelete
  2. wah2..dah berbisnes..slmt mju jy ye...

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate