~~pEnGikUt sEtiA~~


Tuesday, May 20, 2014

Khalil zarif berangan model cover majalah

Minggu rajin nak hupdate entry hari hari ni. Tengah rajin layankan je la. Tengah malas nanti mule la bersawang segala kelawar pun ade macam gua tinggal kan. Cerite basi sebenarnye. Tapi tak dapat gambar lagi jadinye aku malas nak update cerite kalau tak ade gambar kan.

semalam dah cerite pasal shopping online kan. Salah satu website yang aku suke cuci mata adalah groupon sebab macam macam ade kan. Ni salah encik suami la dia yang start beli beli kat groupon sampai aku pun terpengaruh kan. Aku ni memang cukup pantang dah pulak kat situ tulis harge asal pastu pangkah pangkah harge asal tunjuk harga yang lagi murah, memang la terpengaruh kan. Paling aku suke beli photobook kat groupon. Aku dah ade 9 photobook beli dari groupon, photobook yang ke 10 tak siap lagi. Nantila nak campur semue gambar kami cuti cuti malaysia la untuk tahun ni. Scrool punye scrool ternampak satu offer yang memang wow. Kids studio photoshoot.  Tengok harge rm18 mata mulelah berpinah. Lokasi pulak kat midvalley, memang bertambah mudah. Sebab hujung bulan 3 tu aku nak pergi midvalley.

Tergedik gedik aku ajak angah aku join sekali. Tapi anak dia ade 2 jadinye dia nak amik yang group untuk kids 3 orang rm68, kalau yang ni dia siap bagi 2 print gambar 8r dengan dua keping 4r. Yang rm18 kene print sendirila dia bagi cd. Dah tergedik gedik beritau encik suami. Dia pun cakap ok aku suruh la dia teros bayar voucher tu.

Kat situ dia tulis ade sediakan costume untuk baby yang bawah 3 tahun la. Tapi aku bawak je bekal baju bee. Kot boleh tukar tukar kan. Photoshoot tu dalam masa 40 minit yang rm18 tu. Tapi baby banyak berenti2 la sebab zarif lapar minum susu. Mencabar rupenye nak bawak baby photoshoot ni. Lagi mencabar angah aku nak bawak 3 budak tu photoshoot. Kalau baby agah agah senyum la amik gambar. Yang lagi dua tu umur 2 dengan 3 tahun keluar mainan je memang la gaduh kan berebut mainan tak hiraukan photographer pun.
Siap photoshoot aku ingat semue gambar yang berpuluh2 zarif amik comel comel sangat tu sampai 90++ dapat la samue kan. Sekali dia cakap pilih 3 je. Haha aku ulang la balik 3 je? Salah aku sebenarnye memang ade tulis pun tapi aku kurang paham agaknye. Tapi tak la gaduh. Kalau nak semue gambar rm300. Ikotkan memang nak semue sebab sayang la gambar comel comel kan. Tapi salah timing tengah pokai pulak haish. Jadinye kalau nak tambah 1 keping rm10 beli 5 free 1. Jadinye aku amik la beli 5 free 1 campur dengan lsgi 3 gambar tu dapatlah 9. Tu pun dia nak amik gambar zarif bogel encik suami tak nak. Kalau nak mau beratus pastu pilih 3 je lagi pening aku. Tapi puas hatila. Lain kali kalau ade offer kat groupon photoshoot family nak beli la. Orang profesional amik gambar haruslah cantikkan ♡





pss agak agaknye ade tak mahalah mane mane yang nak photoshoot zarif. Zatif suruh tanye haha padahal mama dia yang over khennnn

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

4 comments:

  1. Zarif ni memang nak kena cubit ni...Comel dia tahap maximum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh main cubit2 dengan ammar sekali meh :)

      Delete
  2. Haloohh..homeinye...hantar la gmbr kat majalah pa& ma tu...ne tau leh jadik cover depan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula patut nak beli pa&ma bulan 5 tak beli lagi hee test shoot selalu jauh2 kan pastu bawak baby ni ramai2 pulak banyak la ragam nanti hee

      Delete

terima kasih bagi sepatah dua kate