Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, August 28, 2013

Wordless Wednesday 7

Dah lame tak berwordless wednesday kan. Encik suami la tak bagi buat, sebab dia cakap kate je wordless tapi tulis banyak banyak gak -_- Ok kali ni pasti sikit je ayat. 



Suke gambar ni, tengok kat fanpage wardina, ni cara nak attract anak anak supaya pandang camera bile nak bergambar. Comel kan, boleh try la nanti♥

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

3 comments:

  1. bagus2..taktik menarik perhatian anak2 tengok kamera bila bergambar..hee

    ReplyDelete
  2. hi dija..sihatkah? that was a nice to attract kids kan..xde la jenuh nk agah2 budak supaya tgk kamera

    ReplyDelete
  3. alolololo brilliant idea!!! comelll...for sure bdk2 suka kan...asyikkk nak pandang je

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate