~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, March 19, 2011

~~bEsT ke PerGi KEnduRi kAhWin?~~

yuhhuuuuu~~
penatnya hari ni seharian duduk kat kenduri kahwin cousin aku kat PANDAN LAKE CLUB~~
ceh, penat konon, bukan buat apa pun sebenarnya..hehe
korang suke tak pergi kenduri kahwin??
bestla pergi kenduri kahwin kan
1.Dapat pakai cantik-cantik~~
gila glamer kan, sebab ari ni aku dengan adik dah terpakai cantik-cantik kan,jadinya kita orang ditugaskan bawak bunga pahar..hehe
2. Dapat makan free, boleh makan banyak-banyak
ni memang sesuailah untuk aku yang suka makan ni, dikesempatan ini dapatlah aku makan banyak-banyakkan,tapi tak adalah smpai tambah-tambah nasi kan, sekali letak tu letak la nasi lebih sikit so tak payahla nak tambah lagikan.. kenyang sampai petang, ni makan nasi putih + ayam masak merah lauk kenduri..nyum2
3. Dapat amik gambar
ni pun memang aktiviti yang ditunggu-tunggu, bukan aku yang tolong orang amikkan gambar, tapi mestilah aku yang berada di dalam gambar tersebut, sesuailah untuk orang gila gambar macam aku ni kan, macam-macam style la nak posing kan, pengantin ari ni pun sporting, kak laila dan abang faisal..


ceh, ni gambar aku syok sendiri je ni, nanti aku letak picture-picture lagi ye~~


tahniah abang faisal dan kak laila, selamat pengantin baru semoga bahagia hingga ke SYURGA~~:)

coppp.. ada satu je aku tak suke tadi, DJ dia excited gila ar, dah macam kenduri kahwin artis, sebok dia jalan-jalan nak interview orang, disebabkan kitaorang tak nak diinterview, lepak la duduk kat luar..hehe
abis je kenduri, dia pulak yang semangat karaoke, nyanyi tak berenti-renti, nasib baik suara ok la kan..hehe
nanti aku upload picture lagi ye..da~~


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate