~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, March 16, 2011

~~sApE nAk tEngoK cEriTa KaRak dEngAn AkU?~~

yuhuuu~~
disebabkan aku ni boring-boring sementara tunggu kelas pukul dua ni, pada hal banyak gila kerjakan, tapi malas je nak buat kan~~
jadinya aku pun saje la nak tengok movie-movie baru yang akan ditayangkan~~
aku pun bukak la trailer cerita karak-laluan puaka~~


memang seram la, kak bel penakot tak nak tengok pun, aku je yang semangat nak tengok, ceh, poyo nak cakap diri sendiri berani la tu, pada hal penokat gak..haha
yang ni aku jamin seram la, tak la macam khurafat yang memang khurafat tu~~ sempat lagi nak kutuk cerita khurafat, sori la ye, tak minat pun cerita khurafat tu..:p
tapi aku tak tau la bila cerita ni nak ditayangkan~~ agak-agak bila ye?
pastu agaknya kan ada tak sape-sape yang nak teman aku tengok cerita ni, jom ar teman, jom ar teman (dah buat muka paling comel dah ni...euwww..)

pengarah cerita ni adalah Yusry KRU, penulis skrip Norman KRU~~
aku dapat informasi cerita ini berdasarkan kisah benar, tak tahu la betol ke tak, korang search la sendiri cerita ini betol ke tak ye~~ cerita ni Shahir AF yang berlakon tau, first time dia berlakon, tak tau la hebat ke tak kan.. biasalah, mane ade orang yang mula-mula berlakon terus ok kan.. daripada tak ok tu la dia orang akan improve lame-lame jadi ok.. betol tak? hehe

jom kita ramai-ramai tengok trailer ni, tak payah ar tutup-tutup mata.. tak syok ar..hehe




jadi kan nak teman tengok cerita ni??

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate