~~pEnGikUt sEtiA~~


Thursday, March 17, 2011

~~rAsA nAk mAkAn suShi tApi BeKaS nAk LeTaK sUsHi tAk adA La~~

yuhuuu~~
duduk-duduk tak buat apa-apa ni kan tibe-tibe teringin nak makan sushi la pulak~~
kak bel buat sushi sedap tau, aku dah penah post kan sebelum ni, first entry aku tu, [making sushi]~~
nak baca, klik je entry atas tu~~
tapi tak boleh nak buat sushi la, sebab bekas yang kak bel nak letak sushi tu kan ada sorang MAMAT ni, ex BFF kak bel pinjam dah tak reti nak pulang~~ BFF la sangat..haha
ha, dia ni pun suke stalk blog aku sebenarnya, so, kalau kau dah terbaca,eh, bukan terbaca la, memang sengaja baca dan suke nak baca kan, jadinya kan kau mesti terasakan sebab bekas tu pada kau, tak reti-reti nak pulang ke~~
silakan la pulang dengan segera~~ rasanya dah setengah tahun kot kau simpan bekals tu~~
sekian, terima kasih~~
dah dapat bekas boleh la buat sushi, makan sampai pengsan..haha
nyum2~~

ni bekas aku, aku tak amik bekas orang lain la, mampu beli sendiri~~
sedapnya sushi.. 
mood: LAPAR!! NAK MAKAN
daa~~


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate