~~pEnGikUt sEtiA~~


Thursday, March 17, 2011

~~Contest Adik-Beradikku Yang Cute~~

yuhuu~~
mata macam dah ngantuk kan, tapi boleh pulak blogwalking terjumpa satu contest yang menarik, membuatkan hati aku berkobar-kobar nak join contest ni..hehe
disebabkan adik beradik aku semuenye cute jadinya aku rasa memang layak sangat nak masuk contest adik beradik ku yang cute ni..hehe
contest dianjurkan oleh budak kampung~~
aku dah follow dah blog ni~~
korang boleh klik picture ni kalau nak join contest ni~~


tiba masanya aku menunjukkan picture yang aku nak pertaruhkan
tadaaaa~~~
ni dia~~

comelkan picture ni.. ni masa cuti last year kita orang gi universal studio singapore~~
adik beradik aku empat-empat perempuan, cuma along aku je tak ada dalam gambar, sebab dia dah kawin kan~~
yang kiri sekali tu angah aku fatimah hishamuddin
tengah-tengah tu aku
yang kanan sekali tu adik aku hajar hishamuddin

ni aku nak tag:

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate