~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, August 7, 2011

~~baru balik dari jepun~~

assalamualaikum semua
hari ni hari yang memenatkan la, menyiapkan tempahan kueh raye dari pagi hingga petang, menetes peluh hingga ke kueh eh lantai, ikotkan mata yang berat ni memang membuak buak rase nak tidur, tapi seperti kebiasaannye perasaan cik hati yang begitu membuak buak dan jejari yang begitu comel begitu rakus ingin menaip mengatasi segala galanye *ayat poyo

baru hari semalam aku balik dari jepun *bulan pose tak baik menipu baru semalam elok je update entry pasal keeksitetan aku menjahit dan berjaye menyiapkan beg laptop yang comel *seperit biase masuk lif tekan sendiri la kan, tak kan nak suruh orang lain pulak tekan kan pulak kan bukan aku la yang pergi jepun, mama aku yang pergi dengan babah aku, honeymoon la buat kali ke berape ratus juta entah *romantik kan itu pun dah hampir sebulan dah pun, konon hari tu aku nak update pasal ole ole yang mama babah bawak dari jepun, tapi perasaan malas mengatasi segalanya, setelah menangguh nangguh hinga ke berape juta kali, hari ni aku begitu rajin nak update pasal hadiah yang aku dapat sebab hari ni mama babah jemput orang jepun yang pernah aku cerite dulu berbuke kat rumah *dia tak puase pun, tapi ajak je berbuke, mengeratkan silatulrahim kan
dan kebetulan pulak kaimey pakai kimono *pucuk dicita ulam mendatang *betol ker ye? jadinye aku begitu eksited nak pakai kimono *kantoi dapat kimono yang mama bagi, tapi tak payah nak perasan sangat, sebenarnye bukan untuk aku, barang kat jepun mahal tahap memang tak mampu la kalau nak idup kat sane dengan bawak duit Malaysia yang hanye seciput tu, kimono beli satu je, kongsi je la reramai, bukan nak bawak jejalan pun atau pun pergi pasar pun kan, pastu mama beli satu kimono untuk baby rina yang comel

maka sesi photoshoot pun bermule:
jom la tengok picture awek jepun masuk islam yang perasan comel tu *euww
cam kurus sikit la pakai kimono ni kan kan *sila angguk selaju mungkin

tapi pipi tetap tembam kan

bersame dengan orang jepun, tapi terase aku lebih jepun kan, moshi moshi *tetibe

bersame baby ku yang comel

kaimey gedik gedik tak mo pulak amik gambar ngan aku yang dah comel comel ni tau

aku suruh pegang kipas pun tak nak

bukan main seksi lagi kaimey kan

kat rumah pun nak berpayung ke, payung ni mahal giler tau, beli kat jepun rm80 tau, kat sini tak ade maknenye nak payung mahal kan, kalau boleh nak free je

mule mule tak pakai topi cam boboi kan, ni baru macam gegurl kan, baby riena macam korea la, comel giler kan

kak motoyo-mama-babah-dr akira

baby riena pun dah jadi keluarga jepun

saye la gadis payung bersame anakku yang comel 

daaaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate