~~pEnGikUt sEtiA~~


Friday, August 19, 2011

~~Day 6 : A picture of something that makes you happy~~

Assalammualaikum
wah, dah dua hari aku tak makan nasi tau *ceh, ayat nak tunjuk macam diet la tu konon kan padahal aku tak makan nasi semalam makan bubur + ayam goreng KFC hari ni makan lasagna kat secret resepi
disebabkan kekenyangan tahap melampau, mata terase begitu berat, ikotkan hati memang nak tidur je, tapi tetap gagahkan diri menaip muneruskan misi completekan untuk hari ke enam, hari ke enam ni kene tunjukkan picture yang buatkan aku gembira, banyak sebenarnye picture buat kan aku gembira, picture bercuti sakan besame keluarga, bersame encik kekasih, kawan baik mase sekolah, diploma, kat uitm shah alam, semuenye membuatkan aku tersangatla gembira

keluarga tersayang, ni gambar raye tahun lepas, tema hijau, tahun ni raya tema ungu pulak

encik kekasih

si comel baby riena, anak buah ku

kawan kawan baikku di segamat, mase ni jalan jalan kat melaka

ni semua wingmate mase kat segamat jugak

ni outing bersame kesayanganku zata, tiqah dan shiera

ni gambar last day diploma, sayang korang semua

ni gambar dinner last sem, snow white gitu

ni gambar semalam bersama exschoolmate yang disayangi, enjoy jumpe diaorang

hari ini kemalasan tahap maksima nak update blog, korang tengok je la gambar gambar yang comel tu *euwww hari ni dalam sejarah update seciput je kan
esok aku nak pergi KL ni, dua hari kot tak update blog, dah termiss dua hari ni, tak dapat complete dalam 30harila macam ni
daaaa~~



TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate