~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, July 2, 2011

~~aku mangsa dera~~

assalamualaikum kawan kawan *malam ni pandai pulak aku beri salam kan
sesuai la dengan tajuk entry aku yang begitu sadis ni, takkan pulak start start entry aku nak melonjak lonjak yuhuu kat semue orang kan~~
aku mangsa dera? kene dera dengan sape pulak? penderaan berbentuk fizikal ataupun emosi? tengok tak macam kene dera pun, badan sihat membulat je sekarang kan, banyak pulak persoalannye yang berlegar legar di pikiran kan

lihatla gambar kesan dari penderaan, tangan mangsa dera yang sempat lagi posing baik kat laptop tu

tanganku yang dah berparut

dengan parut yang terhasil di tanganku mesti hantaran dah kurang seposen kan, hari tu operation ade kesan kat perut, tolak lagi seposen tinggal la hantaran 19 999.80 sebab dah tolak dua puluh sen kan *kalo hantaran banyak ni sampai tua la aku tak kahwin, encik kekasih pun kene bekerje bertungkus lumus nak kumpul duit banyak ni

parut ini bukan akibat daripada penderaan oleh manusia manusia liar, penderaan ini dilakukan oleh encik "oven" ke ovan ataupun avon rumah aku semase proses membuat sample sample kuih raye tadi,tu menunjukkan aku buat biskut dengan bersungguh sungguh kan *tak tau la kalau sambil bakar biskut berangan sekali kan, sampai bakar tangan sendiri kan, kite bako je, ni akibat pengaruh hantu kak limah yang kuat la ni, aku bako tangan sendiri

ni la picture oven seperti kat rumah aku, seperti je la tapi ini bukan gambar oven yang kat umah aku, tak tau la kepunyaan sape, kak limah ke, kak leha ke, aku amik je dari google..huahuahua

dikesempatan ini *ceh, macam nak buat ucapan hari raye pulak kan aku nak mengucapkan, ribuat dan jutaan terima kasih kat cik zura dan cik mira edora sebab sudi memberitahu aku pasal shoutbox yang menyesakkan pandangan sampai susah nak baca entry entry aku tu, aku pun tak tau nampak la gambar aku tu sebok nak diri tengah tengah, nak cari publisiti murahan la tu, rupenye aku lupe nak copy sampai abis ape yang sepatutmye diletakkan di HTML *buat keje tengah tengah malam kan, mereng la sikit, tu yang tak hidden tu, sekarang aku rase dah ok dah.. kalau korang ade masalah dengan shoutbox aku tu beritahu ok
daaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. cis..! ingatkan kena dera dgn manusia..baru nak report talian NUR ..:P

    ReplyDelete
  2. @fadh leyanie: haha.. jangan buat aduan palsu..hehe

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate