~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, July 13, 2011

~~seronok berjalan dan rase nak beli macam macam bile ade duit banyak kan~~

yuhuuuu~~
dikala petang hari yang panas terik ni sedapnye minum ais blended choclate mint dan makan chicken popcorn dan sweet potatoes kat uncle bob, perut pun membulat dua kali ganda dengan jayenye, nampak semakin ketare naik di pipi yang dah semakin lame menjadi seperti belon, sikit je lagi nak meletup, adik pun dah cakap aku macam pooh dah, tahniah la ye misi anda berjaye!!

tembamkan

kate kate ku hanye dusta belaka, kononnye nak duduk terperap sahaja dirumah bersantai santai tanpa membuat sebarang kerje *pemalas giler hanya janji janji manisku sahaja
pagi ni, dengan semangat membara memakai dress yang baru dibeli *tu pun nak cakap ke aku dengan adikku menuju ke sutera mall, seperti sebelum ni berjanji dengan diri sendiri tidak akan membeli ape ape, tak sampai setengah jam janji hanye tinggal janji, nampak half cardigan berharge rm39.90 yang begitu cantik terus menambat hatikku ini, seperti kebiasaan sebelum membeli tawar menawar ade la penting ye, cardigan tu dia bagi diskaun 10% hargenye rm32, manusia seperti aku mane kenal erti puas, dah murah, nak lagi murah, akhirnye dia bersetuju menjual half cardigan dengan harga rm30, dengan tersenyum lebar tande kemenangan sebab dapat murah kan aku terus je la bayar, akhirnye duit yang tersangat la banyak dalam purse tu dah tinggal seringgit je tau~~

cardigan yang ni pun cantik jugak kan, harge same je, tapi adik cuba je tak beli pun~~

sementare adik cube cube sempat lagi aku amik gambar, pantang nampak cermin kan~~

keinginan nak bershopping begitu tinggi tau, sempat lagi tu nak tengok boots yang diidam idamkan walaupun duit dah tinggal seringgit tu, lagi menarik boots kat sutera mall ni berbanding dengan KSL hari tu, harge pun lagi murah, ade yang dapat diskaun sampai 50% dapat rm65, ok la tu kan, tunggu mama balik dulu la baru boleh mintak boots yang cantik tu~~


gembirenye muke dapat membeli ape yang diingini

sepatutnye gambar mase datang, ni gambar mase balik pulak kan, gud bye~~

masuk je dalam kerete terus pakai cardigan yang dah dibeli, excited sangat kan~
balik adik yang bawak kerete, pergi tadi aku yang bawak, memang huru hara la aku bawak, aku tak suke lalu jalan yang berliku liku, ketakutan menguasai diri, buat nak tekan break je tau, mesti orang kat belakang aku dah sumpah seranah aku cakap tak reti bawak kereta kan, lantak la, ade aku kisah
tapi kalau kita tak try bawak selalu mane nak retikan, lame lame nanti berani la, satu lagi masalah aku ialah parking, parking memang fail la, macam mane ntah dulu boleh lulus dulu kan, korang tak mengalami masalah macam aku ke? untuk keselamatan supaye aku tak langgar kerete orang lain, aku akan cari parking yang jauh dari orang lain, kalau boleh sebelah aku tak ade kereta yang parking, jadinye buat mase ni selamat lagi la kan, keluar hari biase mane la ramai orang kan~~


sebelum memulakan perjalanan balik kite bergambar dulu

saye giler gambar~~

gambar perasan comel la tu~~

masih terlalu awal untuk aku balik rumah kan, jadinye kitaorang pun bersetuju untuk membuang masa di umall
sempat jugak jumpe cik mira yang sedang bekerja di kedai handphone di umall

saye suke pergi u mall

daaa~~


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

4 comments:

  1. hahaha..kne istiqomah mcm gini..kalo mcm gini,,kopaklah hari2..hehe

    ReplyDelete
  2. haih tyme nk blik, cardigan da xde ker?? hihiihi aq ase seminggu ad 2, 3 kali ko g u mall... hihiihi baek ko keje at u mall je.. ;))

    ReplyDelete
  3. @cucu umie: tu la, memang dah kopak dah pun..hee

    ReplyDelete
  4. @mira: tu la, aku pun rase aku yang patutnye keje kat u mall bukannye ko..hehe balik adik aku pulak pakai cardign tu..hee

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate