Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, July 17, 2011

~~ayat ayat cinta~~

yuhuuuuu~~
malam malam yang sunyi sepi ni kan tibe tibe rase nak jiwang jiwang pulak, aku ade bace satu ayat dari novel *kasih yang suci, aku tak bace lagi novel ni pun, bace sinopsis je, zaman zaman bace novel macam dah berlalu di bawa arus dunia yang semakin maju ni kan, tak tau la kenape aku dah tak semangat sangat nak bace novel, tak macam mase sekolah ataupun diploma dulu, semakin malas membace, rajin bace buku berunsurkan akademi sahaja *tipu la sangat 
lepas bace baris ayat ni terus jatuh cinta dengan ayat tu, suke pulak *over
(zaman zaman dulu, mase sekolah kan, suke tau simpan ayat ayat cinta ni, tulis balik tau, lagi lagi lepas tengok cerita ada ape dengan cinta, kan siap ade puisi, sanggup tu nak salin jugak)

"Lelaki adalah nafas hidup dan wanita adalah nadi jiwa.saling memerlukan dan mencintai. Dan cinta itu maknanya saling memberi dan menerima"

perempuan memerlukan lelaki untuk dicintai dan dilindungi, begitu jugak lelaki kan, seperti itu jugak saya memerlukan encik kekasih saye, doakan jodoh kami berpanjangan ye, semakin hari semakin sayang, tibe tibe bermood jiwang la pulak kan, layankan je la~~


daaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. insyaAllah jodoh korang dipnjangkan, cepat2 kawn, t hilang plak en kekasih tu.. haha

    ReplyDelete
  2. @ibnushukrans: thanks ye.. doa la cepat cepat kawin ye.. amin

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate