Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Monday, July 18, 2011

~~cube bersikap lebih positif~~

assalamualaikum 
*sopannye budak ni hari ni, panda beri salam hari ni, calon menantu pilihan la
pertame sekali aku nak cakap yang tajuk tu memang tak ade kene mengene dengan siape siape ye, aku nak tujukan pada diri sendiri, nak mengingatkan diri sendiri ye, tolong la jangan sape sape terase ngan aku untuk kali ini dan entri ni memang tak ade niat langsung nak sindir siape siape ye, entri merenung kesilapan lampau je dan nak cube berubah
aku ni manusia biase yang tak sempurne, kadang kadang buat salah tanpe disengajakan,, ni pun dah lepas nifsu syaaban kan bermakne buku lame dah tutup ye, dah naik, kite mulakan buku baru dengan kebaikan ye, dikesempatan ini aku nak mintak maaf jugak kat siape siape la yang pernah terase dengan aku, aku tau ramai kan, kite mulakan bulan ramadhan yang bakal tiba tak lame lagi dengan kebaikan ye dan harapnye ia kekal dan berterusan, umur pun dah 23 *dah tua kan, tak nak dah gaduh gaduh ni, jadinye pade siape siape yang pernah membenci aku aku mintak maaf ye
kekurangan yang paling besar pade aku, aku ni suke berfikiran negatif dan cepat melenting, aku nak sangat ubah bende ni tau, aku harap lepas ni aku dapat terime teguran orang dengan senyuman dan ucapan terime kasih tanpe rase nak marah *doakan aku ye tak selalunye diri kita betul kan, tak salah orang nak tegur kan
semoge bulan ramadhan yang bakal menjelang ni memberikan seribu kebaikan pada kite semue ye
mama dah ajak aku pergi tadarus tau bulan ramadhan ni kat surau pagi pagi *lame dah aku tak mengaji kan, lepas ni harapnye berubah la, praktis ngaji selalu, kalau dah lame tak ngaji confirm bacaan aku tunggang langgang

tak sabar kan nak sambut bulan ramadhan, dah hampir lima tahun kot aku tak dapat berpuase kat rumah bersame keluarge, ramadhan kali ni bertambah bermakne sebab aku dapat sambut dan puasa selame sebulan bersame keluarga, tahun ni dapat puase penoh tak? lame dah kan tak puase penoh..hee

selamat menyambut ramadhan ye kawan kawan semue
*pic from google*

daaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. hehe...

    ila pun suka ramadhan kaline...sebab dapat puasa sebulan bersama-sama family...;-)

    ReplyDelete
  2. @ila honeybunny: seronok kan dapat puase ngan family..:)

    ReplyDelete

terima kasih bagi sepatah dua kate