Google+ Followers

~~pEnGikUt sEtiA~~


Friday, October 26, 2012

Selamat Hari Raya AidilAdha

Pagi raye ni semue mesti tengah sebok sembelih lembu kan, aku sebok gak ni sebok tengok tv je kat umah, balik je dari solat sunat aidiladha terus terbungkang atas katil ni ha, layan drama aidiladha, dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha untuk semue yang mengenali, dan tak lupe juga doakan semoge mak dan ayah encik tunang sentiasa sihat dan diberi kekuatan untuk mengerjakan ibadah haji dan semoge selamat pulang :) kesian encik tunang dah bosan kan duduk sesorang bile mak ayah tak ade kan.. doakan semoge tahun depan dapat sambut aidil adha bersama suami, insyaAllah
sempat lagi amik gambar pagi tadi, tepek sikit, cam kembar kan? :)


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate