~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, October 31, 2012

Wedding Preparation 23: Misi 30 Hari di Jaja Beauty and Hair Saloon

Selain Persiapan luar yang boleh dilihat melalui mata kasar persiapan diri juga amatla penting, untuk memastikan diri sentiasa cantik lagi lagi di mata suami nanti semasa majlis dan selepas majlis. aku ni kiranya beruntunglah tak payah la nak gi survey survey harga kat spa yang berdekatan, sebab kat rumah aku sendiri memang dah ade spa, dan adik aku adalah beautician dan jurusolek mase akad nikah dan majlis di tempat aku nanti, di sebelah encik tunang dah ade orang yang makeupkan nanti. Makanya segala aktiviti yang aku buat free je la kan, tak amik kesempatan ye adik aku yang baik hati mengofferkan diri nak buat bende2 ni, sebab ni memang minat dia, pasni adik aku dah keje kat spa, tapi dia start 15.12 lepas majlis dah selesai nanti, adik dah siapkan jadual untuk sebulan ni, kiranye misi 30 hari la, tapi jadual tak muat, nanti dah habis 2 minggu ni, sambung lagi

antara aktiviti yang terkandung dalam misi 30hari, sauna, facial, body massage, hair treatment dan 
sauna ni bukan setakat membantu untuk kuruskan bagus jugak untuk dalaman, tapi untuk perempuan je hokey, korang jangan pulak gatal gatal suruh laki korang bersauna pulak, dah tak nak anak tak pelakan, seminggu nak buat 3 kali la, yang lain lain ni ikot jadual, tapi seminggu sebelum majlis akad nikah nak buat manicure ngan pedicure la, adik reti je kalo nak buatkan, tapi kat spa tak ade alatnya, mengada la sikit nak kuku jari kilat kilat mase sarungkan gelang kan, bersinar nanti
jom layan picture di jaja Beauty and Hair Saloon




ni aku yang tulis ye..hee bangga

korang semue gi la serbu kat spa yang berdekatang ye, pakej untuk sebulan kebiasaannya sampai menceceah rm1000++ la , aku pernah buat entry untuk step facial, ada kat entry [Facial], lenguh tangan nak tulis nama nama kat kad ni, nak sambung tulis nama la 


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

  1. whoaaaa!!!


    Penuh board tersebut!!!


    OK nak tiru.

    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat la ayien dija beli 2 board ni satu nak letak kat guestbook corner :)

      Delete

terima kasih bagi sepatah dua kate