~~pEnGikUt sEtiA~~


Saturday, June 11, 2011

~~berseronok sakan di Kuantan~~

yuhuuu~~
dah lame tak update entry kan, kesedapan berjalan tak ingat dunia dengan ketidak sabaran menunggu line internet yang agak lambat menyebabkan kemalasan menguasai diri untuk mengupdate blog ni..hehe ape pun tak boleh~~
baru je satu jam perjalanan mama dah call, kebosanan ditinggalkan seorang, babah pulak gi swimming, saya pun merindui mama saya, dah balik pun ni kepangkuan mama ku~~hehe
sempat lagi aku pergi tengok wayang, kaki wayang la kata kan..hehe
wayang yang ke berape ye sepanjang cuti ni? yang ke 5 kot, aku pun dah lupe..hehe
cerita x men first class, memang terbaik la, korang gi la tengok, rugi tak tengok wooo~~


pas, abis wayang aku nak dating pulak~~
dating dengan kawan kawan yang dirindui cik sarah dan cik juli (sekarang cik lagi bulan 9 nanti dah jadi puan dah kawan aku sorang ni)
banyak dah perubahan diaorang especially sarah la kan~~
sarah sekarang dah keje sebagai ajen insurans, sekarang dah cakap pun pandai tau, begitu formal, tapi dengan kitaorang tak payah terlalu nak formal la ye sarah..hehe
juli seperti biase dengan sifat keibuan memang sesuai la kahwin cepat..haha membebel bebel dia kat aku tak bagi aku minum air milo, tak baik untuk aku baru lepas operation dia cakap..hehe
happy sangat tau jumpe diaorang, daripada pukul 6 sampai pukul 9 malam kitaorang bercakap tak berenti renti, excited punye pasal kan, makan pun tak, minum je tau, tapi still tak puas jumpe, next time jumpe lagi..hehe tapi tak cukup lagi sorang, mas tak ade, next time jumpe, mas kene ade jugak, tak lengkap rasenye kan~~





ni gambar gambar syok sendiri mase tunggu angah service kete~~

ngan sara~~ sara ni ade iras iras erul af9 tu kan..haha ni versi pompuan..hehe


juli, terserlah keayuannya~~

sara semakin tinggi ye~~ keding sangat la sarah, jahat..huhu


aku bajet cam tinggi same ngan juli sebab pakai wedges..

saya dah merindui kamu berdua~~

ni suruh orang amikkan gambar cakap kitaorang pelancong..haha

nak ais krim, sarah cepat la kaye..hehe

love <3

mata dah cam hantu hehe

insyaAllah, juli kahwin jumpe lagi ye, tapi musim raye cam ne nak gi ni..hehe
nanti cerite lagi ye..
daaa~~

TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate