~~pEnGikUt sEtiA~~


Sunday, June 12, 2011

~movie lagi~~

yuhuuu..
excited bebenor, balik je dari kuar terus nak mengupdate entry kan..
sebenarnya bukan nak cerita sangat pasal movie yang aku tengok tadi..hehe
movie yang menjadi pilihan kali ni, bukan kl gangster yang semua orang duk canang sane sini best tu..hehe berlagak tak nak tengok kan, tak minat syamsul yusof la, sori.. ceh, cam la samsul yusof tu minat aku kan..kenal pun tak, haha
aku tengok movie super 8, pergi dengan adik dan kawan dia kak fatin, adik panggil kak fatin aku pun sebok nak panggil kak fatin jugak, padahal dia lagi muda, aku kan syok sendiri, perasan muda..hehe


hari ni tiket rm11 la, banyak duit kan cuti ni, kerja tengok wayang menghabiskan duit babah je..hehe
best gak la cerita ni, suspend giler, berdebar debar, aku kalau tengok cerita suspend ke hantu ke kene tutup mulot, takut menjerit over, satu panggung dengar pulak kan..hehe
ari ni pulak sejuk nak mampus dalam wayang tu menggigil aku, bibir pun dah terketar ketar, tengah syok tengok adik pulak sebok ajak teman nak terkencing la pulak, terpakse la teman kan..huhu
sebelum aku masuk wayang ni kan, aku masuk satu kedai ni dekat dengan tempat wayang, kedai baru, ni jual baju style ala ala korea, murak jugak la harga 25 ke 35 je, kalau beli online pun lebih kurang kan harge, ni siap boleh cube cube, puas ati kan..
aku mata terus je tertumpu kat dress yang cantik cantik..
murah murah pulak tu, memang rambang mata la..
setelah puas berpikir akhirnya dress ni menjadi pilihan..
tadaaa~~



cantikkan, kan? kalau korang cakap tak cantik, nak jugak cakap cantik..hehe nak pakai mase show adik kat angsana ari ahad ni, aku pulak nak over over kan..
murah je baju ni 39 ringgit je tau..
yang bestnya sebab, muat muat untuk aku tak la terlalu labuh kan, jadinye mama tak payah nak susah susah lipat kan ke potong kan ke..hehe
aku mintak murah lagi kan, dia tak bagi la.. suh jadi vvip member la pe la, kene bayar 10ringgit pulak, tak nak la aku, kalau free nak la, bende free memang cepat je kan, mata juling terus kalau pasal barang free ni kan..
beg dia pun cantik gak, kak fatin dapat beg plastik tak cantik aku mintak tukar, gedik kan..hehe


ni begnye~~ baju ni adik gunekan dikala kesejukan dalam wayang, bergune jugak la baju aku beli kan,kan,kan..
aku siap amik namecard kedai tu lagi, mane pulak ntah aku letak..hehe
okla, air liur dah nak meleleh ni lapar la wei, bau sedap kat dapur tu babah tengah tebar roti canai..
aku punye roti bawang ngan roti telur~~
nyum nyum
daaa~~





TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate