~~pEnGikUt sEtiA~~


Friday, June 17, 2011

~~orang lain dapat tengok result exam, aku pun sebok jugak nak tengok~~

yuhuuu~~
hari ni exam result keluar tau, tapi kenape aku tak sebedebar seperti kebiasaan, duduk tak tenang, muke depan laptop dah macam ape, nak tengok result sangat tapi tutup dengan tangan bila result tu keluar depan screen laptop kan, tapi nampak jugak sebenarnya, aku pun tak tau pe motif main tutup tutup dengan tangan tu, korang rase cam aku jugak tak bile nak tengok result? ke korang lagi dahsyt ye?


aku punye stress sampai tak boleh tidur biasenye kalau tunggu result, sebenarnye aku takut keciwa tengok result aku, tapi kotang tau je la, uitm punye server bila result kuar memang menyakitkan hati je, yang aku bengang orang lain dah boleh tengok aku tak boleh tengok tengok lagi, dari aku diploma sampai dah degree check result dengan stress tau
tapi sekarang uitm dah ade perubahan dah, dia hantar result by email je, start sem lepas, tu agaknye tak rase berdebar sangat~~

 tapi hari ni tak rase pun macam tu,tapi mengharap keajaiban jugak, manela tau tiba tiba keluar semua dapat a kan, memang tak la~~
hari ni lagi tak rasela berdebar tu kan, yela, aku ni bukan amik exam, disebabkan aku operation ari tu, jadinya semua result aku XX je, tak hadirkan, satu je result yang dinantikan, issue of marketing sebab tak ada final, walaupun banyak rintangan dihadapi sepanjang kelas issue ni, alhamdulillah lulus jugak, walaupun tak la cemerlang mane kan, tapi bersyukur jugak la dapat la cukup cukup makan b, jadinye tak la effact pointer aku sem lepas.. aku nak grad ngan first class kalau boleh, tapi agak agaknya boleh tercapai tak.. sem depan kene belajar rajin rajin kan, belajar kali ke dua subjek yang sama, mesti patutnye lagi hebatkan, patutnye la kan, tapi macam aku ni main main je sem lepas cam ne la nak dapat result hebat ni...
aku nak ucapkan tahniah kat kawan kawan semua yang berjaya dengan cemerlang, good luck jugak untuk praktikal korang ye.. sedih tak dapat praktikal same same :(
tak ape, semue berlaku ade hikmah kan..
daaa~~


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate