~~pEnGikUt sEtiA~~


Monday, June 27, 2011

~~drama wajib tonton dirumah anda sendiri!!~~

yuhuuu~~
seronoknya waktu waktu panas makan macaroon dengan makan aiskrim sambil pose dah macam artis nak amik gambar sambil layan cerite terkekeh kekeh sorang sorang, bukan main nikmat dunia kan, mentang mentang cuti kan, tu je la aktiviti aku, naik semester nanti baru la aku tau cam mane terbeban dengan assignment dan presentation yang belambak lambak tu kan *baru padan muke kan, nangis pun sorang sorang, stress sorang sorang
tak nak la cerita pasal perkare perkare stress tu, tapi rindu jugak shah alam tau, rindu kawan kawan, rindu nak gossip gossip *lebih kepade meluahkan perasaan la, bukan gosip, rindu nak jalan jalan, yang pasti lagi rindu nak berparty makan banyak banyak *party la sangat exhousemate aku memang pandai giler masak *perempuan macam ni la korang berebut rebut nak buat isteri kan, tapi akma love dah berpunye, sorang lagi single, nak tak, nak tak? amboi, promote kawan pulak..hehe shila memang pandai giler masak tau, masak pulak memang sedap giler, bile final exam aku, shila ngan kak bel makan bukan main banyak lagi, makan yang berat berat pulak tu, nasi la, mee la, asal bangun, bace buku jap, pastu makan, pastu tidur balik, pastu bace buku sikit je, pastu makan balik *tu je la kerje kitaorang, berat badan pun turut naik berkali kali mee goreng shila memang terbaik la, tapi pedas giler la, shila cam sengaje je nak cili mulut aku, bibir pun dah sampai terjuih tau *tapi makan tetap banyak jugak
akma love aka kak bel pun pandai jugak masak, nasi goreng kampung dia memang superb la,mase aku sakit pun kak bel masak nasi goreng tapi demi aku kak bel buat yang tak pedas tau *terharu i tau kenangan tak boleh dilupekan bile lesung batu tak ade, kak bel tumbuk bahan bahan tu gune hammer tau, betape kreatifnye pemikiran kitaorang..hehe

gambar kenangan bersama *ceh ceh, next sem kan boleh jumpe lagi

ni mase kat jusco bukit tinggi nak tengok midnight movie *wit shila*

aku-ayu-shila makan abc kat seksyen 2, sedap giler abc kat situ, rindu pulak nak makan abc

ni ngan kak bel aka akma mase gi sabah~~

boleh pulak mengimbau kenangan lalu kan, sebenarnye aku nak cerita aktiviti aku buat cuti ni sampai melalut lalut pulak mengenang ngenang peristiwa dahulu kala kan..
drama ape je la kan yang wajib ditonton, jangan dilepaskan peluang kan..

tadaaaa~~
drama pertama ialah:


klik di astro ceria~~

macam budak budak kan, korang layan tak cerita ni? best gi la tengok, cerita untuk remaje macam aku yang perasan mude lagi..hehe
punye la aku tak ade keje, aku tengok kat youtube dari episod satu sampai habis la cerite ni aku layan, izzah la suke sangat cerite ni, asik nak tiru gaye amanda yang tergedik gedik tu, tapi comel gak amanda tu bile aku tengok lame lame, cume gaye terlebih gedik, sekarang dia berlakon cerita ana lulu memegang watak sebagai bunga, suke la tengok orang comel comel ni~~

Drama kedua:

waktu rehat ataupun as the bells ring.. 
ni barisan pelakon cerita waktu rehat, gambar from google


kelakar jugak lacerita ni, cerita ni pun pasal budak sekolah jugak tayang kat disneychannel, tapi aku tengok kat youtube jugak, cerita dia pendek je dalam 10 minit
terasa macam budak budak pulak layan cerita cerita ni kan, tapi best la, jom la tengok, aku dah abis tengok semue, korang tau tak cerite2 best lagi?

ha, ni aku suke jugak,aku ni yang agak ketinggalan zaman la kan, sekarang baru la aku sebok nak tengok video mathlutfi daripada first sampai yang terbaru ni, korang yang ketinggalan zaman macam aku tengok la video mathlutfi kat mathlutfi90 channel, promote pulak kan, matluthfi bayar berape la kat aku kan..haha
tengok video video cerita cerita ni boleh la mengisi masa lapang aku yang tak ade aktiviti nak buat kan~

sedapnya makan yong tau fu ni~~
daaa~~


TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate