~~pEnGikUt sEtiA~~


Thursday, June 16, 2011

~~Busy macam aku pulak yang ade show~~

yuhuuu~~
hari ni tak sempat update entry, busy la katakan, jadi model lagi, haha
macam aku pulak yang nak buat show kan~~
aku sebok menjalankan tanggungjawab aku sebagai kakak yang baik kan, jadinye aku pun tolong je la adik aku kan untuk persediaan nak buat show, penat weeeeiiiii, sampai tak sempat makan malam pulak, makan malam je tak sempat, tengah hari tetap sempat tau..hehe
tapi tengok tv sempat gak, korang tengok tak cerita annissa tu?
aku emo giler la bile tengok cerita tu, tapi nak tengok jugakkan, aku tak boleh terima la ade ke suami dia  tu kahwin dengan bestfriend isteri dia, bestfriend tu tempat meluahkan perasaan pulak tu, beriye bagi nasihat tapi boleh pulak tikam dari belakang, pastu gune kan laki lain bagi harapan bagai supaya cover dia ni tak bersalah la.. eiii, sangat tak boleh terima la.. pergi umah bini muda cakap gi masjid.. memang emo giler ar tengok cerita tu..grrrrr
banyak pulak cerita aku, berbalik pade aktiviti sebelum show adik aku sebagai pembantu yang setia, tolong dia tampal tampal la untuk buat rambut, aku rase aku dah salah bidang la kan, pas ni aku kena amik beauty and hairdressing la jugak kan, kan, "aku la manusia yang paling berseni bab bab ni" *paham paham je la kan
mula mula gi je kedai cina amik rambut orang yang dah dipotong tu, geli aku, entah entah ade kutu ke kan *suke suke je nak kutuk
tapi rambut tu tak boleh pakai la, dia tak lekat sangat, siap jatuh kat badan aku lagi, miang satu badan, tau disebabkan keprihatinan aku pade model adik aku untuk show hari ahad ni. kesian tak nak la dia miang satu badan pulak kan, jadi kitaorang buat la baru, beli rambut palsu kat kedai india

penat tau nak balut balat rambut tu~~


tadaaa~~ dah jadi dah. tapi tak kemas mane la..hehe

sambil aku buat, adik dengan rajinnya masakkan la meggie goreng dengan buat crispy meatball yang aku tunjuk aritu, tapi meatball kitaorang buat aku rase dah macam jemput jemput pisang je rupenye, tapi tetap sedap ar..

cam jemput jemput kan~~


banyak jugak aku makan kan..hehe

ok, la, macam dah ngantuk la.. en kekasih tak ade nak layan, sebok keje~~
daaa~~~




TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

No comments:

Post a Comment

terima kasih bagi sepatah dua kate