~~pEnGikUt sEtiA~~


Wednesday, June 1, 2011

~~Malaysia's Next Top Female Blogger~~

yuhuuuu~~
tiba-tiba nak join lagi satu contest yang dianjurkan oleh Sandra Azwan~~
hadiah yang ditawarkan sangat lumayan ok, yang penting confident nak join contest ni and hopefully menang la ye..:)
so blogger wanita dan gadis2, marilah kita ramai2 join contest ni ye, klik banner kat bawah ye~~



1. Tell us about your blog in 70 words or less


aku namakan blog aku "food lover", pecinta makanan kan sebab tu la badan pun semakin bulat..hehe aku baru je berkecimpung dalam bidang penulisan blog ni, disebabkan aku ni pecinta makanan jadinya aku share la dengan kawan-kawan yang sudi baca blog aku pasal resepi makanan2 yang best2, selain tu pasal minat2 aku cam tengok wayang shopping, dating..hehe ade la juga selitkan sikit pasal kisah hidup aku..


2. What is your personal style?


personal style ye? agak rumit soalan tu.. yang penting nampak cantik suke jugak colourfull.. sekarang ni aku lebih prefer pakai dress, tak la labuh sangat sebab aku pendek kan..hehe pakai long shirt dengan skirt~~ kasut aku lagi prefer pakai wedges dari heels~for scarf plak kadang kalau rasa rajin sikit pakai shawl, kalo tak berape nak rajin aku pakai syria je..:)


3. A picture of you in one of your favorite outfits:



4. Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?


dengan confidennya aku jawab ya ni, bukan la terlalu confident ye,hehe  tapi semua ni tak mustahil kan.. yang penting kita cuba sampaikan informasi yang baik untuk semua kawaa2, dan kawan2 dapat menerima gaya penulisan kita dengan baik kita akan jadi top dihati mereka kan~~


5. I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 


terus terang saya baru je follow blog sandra, jadinya tak banyak yang saya baca sebelum ni kan, tapi sandra is a good designer, dia share banyak information pasal dunia feyen dan juga info personal life about him, walaupun sandra tak dapat peruntukan dalam sejuta impian, tapi jangan give up k, i know one day ur dream will come true~~ good luck sandra..



TERIMA KASIH SUDI BACA, KALAU SUKE BOLEH TEKAN LIKE DAN TINGGALKAN KOMEN. LOVE -DIJA-

2 comments:

terima kasih bagi sepatah dua kate